Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden.

1     Waar kan ik de factuur vinden?     

Voor aankopen die worden gedaan in onze leeromgeving sturen wij geen facturen. Reden daarvoor is dat er bij de aankopen via onze leeromgeving geen btw in rekening wordt gebracht (onderwijs/onze cursussen zijn vrijgesteld van btw).

Als je je aanmeldt ontvang je direct nadat de aanmelding is voltooid een bevestigingsmail waarin staat vermeld dat er geen btw in rekening is gebracht en die mail is tevens je betaalbewijs (mail met onderwerp ‘Bedankt voor jouw aankoop’).

Mocht je werkgever of financiële administratie jou om een factuur vragen, dan zijn die bevestigingsmail waarin staat dat er geen btw in rekening is gebracht én deze mail als aanvullende toelichting waarschijnlijk voldoende.

2     Behaalde e-learnings zijn niet afgevinkt in mijn nieuwe Zorginfo-account     

Heb je in het verleden e-learnings behaald, maar zijn die niet in je nieuwe Zorginfo-account afgevinkt?

Dit kunnen wij helaas niet voor je regelen, hiervoor moet je bij het zorgkantoor zijn.

Zorg dat je beschikt over je behaalde certificaten en neem contact op met het zorgkantoor, dan kunnen zij het verder regelen.

3     Kan ik mijn oude certificaten nog downloaden?     

We zijn in april 2021 overgestapt naar een nieuw leerplatform. Binnen dit platform kun je alléén de sinds april 2021 behaalde resultaten terugzien in je profiel.

We hebben voor de overgang een aantal keer herinneringsberichten gestuurd om de certificaten uit de oude omgeving te downloaden. Ben je dit vergeten te doen of ben je de certificaten per ongeluk kwijt geraakt? Wij kunnen de certificaten opnieuw opmaken en aanleveren! Hier zijn echter wel administratiekosten aan verbonden. Via deze link  kun je een bestelling plaatsen voor de heraanlevering van je oude certificaten.

4     Ik kan een e-learning van het zorgkantoor (via Zorginfo) niet vinden     

In Zorginfo staan onder Combinatie 1  nog 2 oude cursussen die wij niet meer aanbieden:
Cursus 1: Wet- en regelgeving 2.0 en Cursus 2: Rolstoelen en hulpmiddelen in de langdurige zorg.

Deze 2 cursussen zijn vervangen door 1 nieuwe cursus: Hulpmiddelenzorg, van regelgeving naar praktijk.
Deze cursus is in Zorginfo terug te vinden onder Combinatie 2.

Cursus 3 heeft een andere titel gekregen en heet nu: Hulpmiddelen in de Wlz (dat was Werkwijze inzet rolstoelen in hulpmiddelen in de Wlz).

5     Waar kan ik de e-learnings van het zorgkantoor (via ZorgInfo) vinden?     

Als je vanuit ZorgInfo naar ons leerplatform bent gekomen zijn de beschikbare cursussen automatisch gekoppeld aan je account in onze leeromgeving.
Je kunt ze vinden onder het menu-item E-learning. Je kunt de cursussen herkennen aan het label ‘Gekocht’. Je kunt ook het filter aan de linkerkant gebruiken.

6     Kan ik ook een cursus aanschaffen voor meerdere collega’s?     

Uiteraard! Neem dan even contact met ons op via leren@zorgplan.nl of via www.zorgplan.nl.
Indien gewenst sturen wij je dan een vrijblijvende offerte toe en na akkoord regelen wij dan dat al je collega’s toegang krijgen tot de cursus(sen)!

7     Ik wil mij inschrijven voor een training maar deze is vol, wat kan ik doen?     

Gelukkig hebben wij een wachtlijstfunctie! Je kunt je gewoon inschrijven en als er dan een plekje vrijkomt wordt jij als eerste op de hoogte gesteld en kun je de aanmelding definitief maken.

8     Kan ik op de hoogte worden gesteld als jullie nieuwe content plaatsen?     

Ja dat kan! Je kunt ons volgen op Linkedin of inschrijven voor de nieuwsbrief via de website.

Maar, wacht er is meer. Binnenkort lanceren wij een community pagina op het platform. Hier kun je altijd terugkomen voor communicatie met andere cursisten in relevante groepen en plaatsen wij frequent leuke gratis content en korte kennisfragmenten.

9     Kan ik mij ook afmelden voor een training?     

Uiteraard is dat mogelijk. Je kunt je via de knop afmelden op de trainingspagina. Er wordt dan een verzoek gestuurd naar onze servicedesk. Zij nemen dan contact met je op om te kijken naar een andere datum of een andere oplossing conform de algemene voorwaarden.

10   Worden mijn accreditatiepunten automatisch bijgeschreven?     

Ons nieuwe platform heeft een koppeling met PE-online waardoor de puntentoekenning voor een e-learning automatisch verloopt, maar dat werkt alléén als je – vóórdat je een geaccrediteerde e-learning afrondt – je BIG-nummer en het type register in je profiel hebt ingevoerd.

Voer je je BIG-nr. en type register pas in ná het behalen van een e-learning, laat ons dat dan even in een mailtje weten en vraag ons om die cursus/de punten alsnog toe te kennen.

De puntentoekenning voor cursisten die een registratie hebben bij KNGF/KRF NL verloopt sinds 14 november 2022 ook via PE Online.
Dat gebeurt niet langer aan de hand van een KNGF-relatienummer en geboortedatum, maar aan de hand van (alleen) een BIG-nummer. Zorg er daarom voor dat in je profielgegevens onder ‘Accreditatie’ je BIG-nummer staat vermeld!

Accreditatiepunten voor een praktijktraining worden na afloop van een training handmatig bijgeschreven.

11   Hoe kan ik mijn voucher verzilveren?     

Bij de betaling van een leertraject, e-learning of training krijg je de mogelijkheid om te betalen met een voucher.

Klik hiervoor onder de iDEAL bankselectie op ‘Voucher’. Hier kun je de vouchercode invullen en inwisselen.

Staat uw vraag er niet bij, bel dan 085 – 273 02 16, stuur een mail naar info@zorgplan.nl of vul onderstaand formulier in.